Tisdag eftermiddag

Varje tisdag känns lika tråkig och slapp, jag har verkligen ingenting att göra efter skolan. Inga träningar, jag måste nästan upprepa det "jag har inga träningar" haha. Näh man kan faktiskt må bra av att inte träna ibland.
Teatern som vi var på idag i skolan var så där tycker jag, eller den var helt okej. Skådespelarna var jätteduktiga men det känndes som om pjäsen drogs ut (dom sa liksom samma saker hela tiden) och allt upprepades.  

Just nu sitter jag i mitt rum och försöker plugga spanska, jag ska skriva en text om Göteborg. På spanska lektionen skulle vi skriva ut fakta om de städer vi skulle skriva om. Nu tänker ni säker att det finns 1000 fakta sidor om Göteborg, men konstigt nog hittade nte jag någonting. Jag vet inte om det är fel på mig eller datorn? Jag sattsar på datorn^^ eller hur, du med va?!

Men nu måste jag koncentrera mig på spanskan. Okej jag erkänner att jag inte kan göra två saker samtidigt, iallafall inte flera saker när det är olika språk. Skriva ett blogginlägg på svenska och en fakta text om göteborg på spansla (det är till och med svårt att skriva utan att blanda ihop det) haha okej jag är konstig.

                         image10
                                                                                         Mitt smile dödar ditt, thi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0