Tisdag

Äntligen är veckans jobbigaste och tråkigaste dag över, orkar inte ens skriva om alla lektioner jag haft idag.
Kan bara säga att jag är trött på att höra ordet SKÅNE (okej ingen fattar) som jag hör typ 1000 gånger varje no lektion. Jag vet inte riktigt varför jag sitter och skriver om det (?) för det är ändå ingen som fattar haha.

Tisdagar är mina lediga dagar, som betyder att jag inte har några träningr ( yes ). Näh nu kanske du tror att jag inte tycker om att träna, men det jag menar är att ibland kan det vara skönt att bara ta det lugnt.

Direkt efter sista lektionen idag ( gympa i västertorpshallen ) åkte jag och mammsen til skärholmens centrum, där köpte jag födelsedags present till linnea. Tänker inte säga vad jag köpte, det finns ju risk att hon läser der (och det vore ju inge roligt). Samtidigt som jag köpte present till Linnea passade jag på att springa in i en smyckaffär och köpa ett halsband till mig själv , eller det var inte jag som betalade den äran gav jag åt mammsen. Jag körde med den bästa lögnen som alltid funkar "jag betalar tillbaka när jag kommer hem" haha men jag tror hon överlever.

image5  Pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0