Fredag

Fredagen på denna vecka är nu här, en dag som varit planerad under nästan en hel vecka. Ikväll ska nämligen jag, madde och jessica gå på bio och sedan sova över här hemma hos mig. Inköp till kvällen/natten med läsk och nötter är redan gjort och nu väntar jag bara på att tiden ska gå. Varför ska fyra timmar vara så långa?! Men jag ska nog kunna utnyttja denna tid till något bra.....Men vad? det återstår att se.

Ikväll åker syrran till norrland i 10 dagar, lite avundsjuk faktiskt. Tänk vad skönt och roligt att åka bort, det skulle jag också vilja göra. Men istället blir jag ensam hemma med mina små päron. Beroende på hur vädret blir under nästa vecka kommer vi vara på landet eller ej. Även detta återstår att se.... Många "dolda" svar i detta inlägg känner jag.. men det gör väl bara att det blir lite mer spännande? eller kanske inte...?

Funderar på att lägga mig i min underbara sköna säng och antingen läsa en bok eller kolla på tv. Vet inte vilket det blir men jag ska iallafall avsluta detta lilla inlägg. Puss puss ha en bra eftermiddag och kväll, men hoppas inte för mycket på att ni kommer ha det bättre än mig. För det kan jag lova er att ni inte kommer ha!



jag saknar dig, hoppas att vi snart kan träffas. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Orkar snart inte med det här längre. Men jag lovar, jag väntar på att du ska höra av dig. För det var ju så du sa? eller hur. Den dagen jag hör din röst kommer bli min lyckodag som jag alltid kommer komma ihåg. Snälla, snälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0