Fredag

Idag är det fredag och jag är äntligen ledig från jobbet. Men denna ledighet varar bara i en dag, imorgon oh söndag är det dags igen. Huuu aja bara att stå ut. Igårkväll gick jag och runa hem till Rebecca för att ha en lite myskväll med film. Hon var nämligen ensam hemma, så vi fick vara helt ensama. Kvällen blev iallafall väldigt lyckad. Först började vi kolla på den nya narnia filmen hehe men vi fattade inte handlingen så istället började vi titta på SAW filmen. Riktigt läskig men
väldigt väldigt bra. Jag och runa var ju sådär lagom rädda när vi skulle gå hem sen mitt i natten efter att filmen slutat. Fast hem kom vi. Och tur är väl det?! haha.

Idag har jag inte gjort specielt mycket, mest slappat och tagit en lång sovmorgon. Inför kvällen kanske jag ska träffa madde vi får se vad klokan blir. Men vi hoppas det iallafall.
Puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: elin

I love saw. Så jvla bra gjorda filmer!

Du är jätte söt btw, i like :D

2008-07-18 @ 16:18:42
URL: http://moreofelin.devote.se
Postat av: Nicole

aa håller med, dom är skit bra :)

tack så mkt, du med

2008-07-18 @ 16:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0