Goa resan

Ohhh vad jag längtar till den 16 december då jag drar ifrån det kalla slaskiga Sverige. Haha det är sån underbar känsla att ligga på en strand och tänka att hemma i Sverige går folk runt och fryser. Hihi det får en bara att bronza på brännan ännu mera. Den här resan tror jag kommer bli ännu roliagre än förra året, varför? Jo... 
...1. Jag ska vara borta 3 veckor!
...2. Jag kommer få uppleva staden Bombay, vilket ska bli väldigt roligt att uppleva och se
...3. Det bästa av allt, våra kompisar som vi träffade i Bulgarien för typ 9 år sedan som vi hålt kontakten med ska följa med. Vi kommer ha skit roligt tillsammans.

Bjuder på några bilder från förra året. ♥

   

JAG BARA ÄLSKAR INDIEN OCH GOA, DET ÄR ETT PARADIS! ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0