Lördag

Tidig morgon även idag, men dock inte lika som i torsdags eftersom jag inte började förän 07.30 . Började bege mig hemifrån vid tjogu i sju för att ta tunnelbanan som gick vid fem i sju. Min resa genom stockholm denna morgon blev ganska så speciell när två väldigt fulla killar i 19-års åldern började snacka med mig. Dom nsackade konstant hela tiden om allt mellan himmel och jord som vad jag gjorde uppe så tidigt på morgonen till att dom hade hoppat från västerbron. Hah dom var faktiskt ganska roliga och trevliga trots att dom var väldigt packade. Deras långa samtal gav mig nästan en bild om hela deras liv, hehe nästan iallafall.
Arbetsdagen började iallafall bra, det var väldigt lugnt i början men vid 9-10 tiden blev det otroligt stressigt, det kändes som om alla gäster hade pratat ihop sig att komma samtidigt. Men vi fyra sommarjobbare som jobbade ute i matsalen klarade detta suveränt trots den enorma stressen. Under dagen har jag lärt mig något alldeles nytt, nämligen att kunna bära massor av talrikar. Du vet så där otroligt häftigt och snyggt som servitörer kan göra?! Det har jag lärt mig. Ser ganska proffsigt ut när man bär 10-15 talrikar på samma gång. Haha stolt ^^

Efter jobbet idag åkte jag hem och solade en timme. Var så trött så jag tror till och med att jag somnade. Haha kommer inte ihåg. Efter det träffade jag madde. Vi gjorde inget speciellt utan tog bara en promenad och snackade. När hon sedan cyklat hem går jag upp till telefon plan för att träffa andreas. Uppe på telefon plan träffar jag på jocke och simon så jag sätter mig och snackar med dom medans jag väntar på andreas. Käns som om jag bara har gått omkring och pratat för det gjorde även jag och andreas.

Nu ska jag fortsätta att leva min kväll, puss puss ♥
jobb imorgon igen... men pengarna kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0