Lördag

Tidig morgon även idag vilket betyder att jag sitter här väldigt trött och snart redo att krypa i säng. Men jag måste ju bara skriva i min älskade lilla blogg. Igår blev det iallafall enligt planerna att jag träffade madde, eftersom vi båda var väldigt trötta och kalla av en liten moppe åktur åkte vi hem till mig och bararelaxade framför datorn. Även lite mode plåtning blev det också (a) haha eller rättar sakt tog vi lite kort på självaste oss.
Idag efter jobbet mötte jag upp Madde, Linus och Sofia i stan. Mycket roligt att lära känna nytt folk. Sånt tycker vi om! Efter drygt en timme skilldes vi åt; Linus och Sofia åkte hem och jag och madde åkte till söder för att få maddes hår lite fräscht, haha näh jag skoja bara. Madde skulle klippa sig.  Hennes hår som redan är otroligt fint blev ännu finare, riktigt lyckat om man frågar mig. Och det måste du själv hålla med om madde?! haha

Nu på kvällen har jag bara slappat framför tv:n och sett den otroliga roliga och så sanna filmen se upp för dårarna. Den är så sann på något sätt. Precis så vårt samhälle är uppbyggt. Men nu tänker jag inte gå in på några djupare detaljer om filmen uatn jag föredrar istället att du ser den. Även lite träning har hunnits med på eftermiddagen, en joggingtur fast dock inte så lång eftersom jag fick så himmla ont i fötterna. Tror jag behöver köpa nya löparskor.

Nu måste jag sluta skriva och spara detta inlägg så min älskade lilla kompis madde hinner läsa det innan hon kryper ner i säng (även jag snart) eftersom hon imorgon åker till grekland. Till samma ställe där jag var. Kommer sakna dig jättemycket gumman. Käns redan tomt.... vad ska jag göra en vecka utan dig? Men det kommer nog lösa sig på något vis. Inför veckan har jag ju ändå lite planerat; jobb och en "resa" till falkenberg för att träffa göteborgarna. Längtar, ska bli skit kul att träffa dom!

Puss puss, god natt ♥

       ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

haha nytt folk, ;p nja, linus är gammal barndomsvän ju till mig, han känner man gott och väl :)

Inte jätte fint, förra frisören var bättre, min förra favorit mirella, aja :P kommer sakna dig med, pusss

2008-07-19 @ 23:25:39
Postat av: elin

skit tuffa bilder.

as grym tapet also! me like!

2008-07-22 @ 18:27:30
URL: http://moreofelin.devote.se
Postat av: Nicole

Tack så mycket elin :)

din blogg är också otroligt fin

2008-07-23 @ 13:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0