Lördag

Kvällen igår blev enligt mina förväntningar väldigt lyckad, filmen kanske inte var den bästa man sett. Men den var garanterat underhållande med mycket skratt. Framförallt mycket skratt från madde, pinsamt? Jo lite. Hahah näh jag skoja bara gumman du får skratta hur mycket du vill! Kanske var det mest synd om jessica som hamnade mellan skrattiga madde och en nästan ännu värre skrattande kille. Men både jag och jessica överlevde. Efter bion hade klockan hunnit blivit ganska så mycket så vi drog oss hem efter att gått runt och letat efter en bankomat. Så efter en lite promenad på drottninggatan by night tog vi tunnelbanan hem till vår käraste hemmaplan telefonplan. Väl framme på telefonplan fick vi lite tokryck och sprang runt som några hel packade åsnor. Hur ser packade åsnor ut? nån sån har jag aldrig stött på.,, Vad jag försöker säga är att vi var väldigt flummiga. Hoppas alla fattar?! :P

Trots att det blev en väldigt sen natt med först the ring 2 och sen lite OC vaknade vi redan vid nio på morgonen. Och jag
kan lova att det känns i kroppen idag. Jag är så himmla trött, men man ska ju inte klaga. "Så man bäddar får man ligga"
Nu tror jag att jag ska springa tillbaka till min solstol ute på altanen och bara lata mig resten av dagen innan jag springer ut på min jogging runda.

Ha det gött allihoppa, och ni ska veta at det är bara att ringa mig/sms om ni vill träffas. Jag är beroende av lite sällskap just nu. Vänner, vänner vänner haha Puss puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0