Måndag

Hann aldrig skriva något igår så jag får uppdatera mig idag, haha vilken tur ni har va?!  Äntligen va Simon?! (a)
Igår var jag och madde i stan och shoppade, och shopping blev det verkligen. Jag lyckades med något jag aldrig gjort förut; slänga bort nästan 600 kronor på minst femton minuter, på olika affärer. Hahah men jag blev väldigt nöjd med mina små inköp. En kofta, linne och tunika/linne. Mycket fint mycket fint! hehe vem vet det kanske dyker upp någon bild på det ikväll. Om jag orkar vill säga. På kvällen igår bestämmde jag och madde oss för att gå till skolans fotbollsplan och bara relaxa, men mycket till vila blev det inte. Utan där träffar vi på Noble, Rasmus och Jocke. Så våran kväll tillbringades med dom. Lite senare på kvällen kommer även flera person men jag kände att jag ville hem, flera olika anledningar men jag mådde inte så bra och hade inte så stor lust. Men men efter nio timmars sömn vaknade jag som prima i morsse. En riktig skönhetssömn va?! Nio timmar.... haha men det får räcka för mig.
Idag har jag haft en riktig mammadag, hehe det lät lite gullig. Gjord det inte?! En mamma dag betyder iallafall för dom som inte förstår att jag varit med mamma ^^ Mer komplicerat än så är det inte. Först åkte vi till långholmen och låg och solade och bara hade det skönt i solen. Sedan bestämmde vi oss för att ta en promenad enda in till stan. Och eftersom jag är Nicole Cedergren kan inte jag gå i stan utan och shoppa, haha så även idag blev det lite shopping. Jag sprang även in på HM och köpte en hårfärg, en blondare nyans än vad jag hade. Och resultatet blev överförväntan väldigt bra.

Nu väntar en smarrig pizza till middag, puss puss ♥

Föresten imorgon ska jag jobba, Wiiie pengar pengar pengar!! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0