Onsdag

Nu orkar jag inte ligga i sängen längre, har inte kunnat sova på hela natten. Har bara legat och vänta på att det ska bli morgon så att jag nån gång kan stiga upp. Konstigt och extremt jobbigt.... Mina tankar och funderingar har inte velat släppa mitt huvud och inte heller låtit mig sova, jag har bara legat och tänkt och tänkt och tänk.
Men nu är det äntligen morgon, klockan är ungefär halv åtta. Och den här tiden är väl helt okej att gå upp?! Kanske inte på ett sommarlov men det går verkligen inte att sova. Kan sattsa ganska mycket på att jag somnar tidigt ikväll.
Inför idag har jag inga direkta planer men det ska väl gå att hitta på något, just nu känner jag att en morgonpromenad skulle vara väldigt skönt. Bara ränsa tankarna med lite frisk luft. Detta är Inget jag brukar göra (framförallt inte på morgonen) men har hört att det ska vara bra. Får höra med mammsen om det behövs köpa något till frukost isåfall kan jag ju gå till affären. Hahah vad duktig jag har blivit helt plötsligt då, förlite sömn gör mig annorlunda! hah

Igårkvällen blev faktiskt väldigt rolig och mysig. Efter en joggingtur på 5-6 km ställde jag mig i en dusch och sedan drog jag och syrran ut på moppen. Vi åkte upp till pressbyrån där lovisa handlade glass och jag min älskade burn  mmmm det är så gott jag skulle kunna drick hur många som helst! Sedan fortsatte vi våran åktur till hägerstens fotbollsplan där vi satt oss och åt och drack det vi hade köpt. Senare på kvällen när vi kommit hem drar jag, lovisa, runa och hennes brorsor till hägerstens fotbollsplan och spelar lite fotboll. Hahah kan inte säga att jag och runa spelade så mycket, vi stog mest... Men det var roligt och mysigt iallafall. Efter drygt en timme på fotbollsplanen kommer även Bernis och gör oss sällskap.
Klockan hade hunnit bli tjogo i elva när vi plötsligt kommer på att Kasper (runas lillebror) kanske inte får vara ute så länge eftersom han bara är 9 år. Hahah vilka barnvakter va?! Men han hade ju roligt, det viktigaste av allt. 

 Min favorit! Godare än godast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0