Onsdag

Hola amigos! Haft en bra dag? Det har jag iallafall, trots att jag har varit väldigt väldigt trött. Men jag får skylla mig lite själv eftersom jag inte går och lägger mig på kvällarna. Heheh jag har ju sommarlov, men man kanske ska tänka lite på att man jobbar.... Aja nu eftermiddagen har jag fått nya krafter och väntar nu på att pappa ska komma hem så vi kan åka och köpa en ny hjälm till moppen. Ska försöka hitta någon riktigt snygg, vänta bara!
Efter jobbet idag var det meningen att jag och madde skulle träffas för att åka och sola någonstans men som säkert alla vet är madde lite fjompig så vi tog en runda i stan istället. "Det var förkallt för att bada" Kära lilla flicka det var ju skitvarmt ute, dock lite blåsigt så jag kan förstå dig lite...Men bara lite haha. Men men vi hade en rolig och trevlig dag iallafall trots att vi var tvungna att springa runt på fyra olika HM för att hitta som byxor jag ville ha. Du vet dom jag nämde i gårdagens inlägg? Men jag fattar inte, storlek 34 finns inte någonstans, så det fick bli en storlek förstort. Jag får väl helt enkelt äta upp mig lite...eller kanske börja använda skärp. Tror nog jag föredrar alternativ två.

Jag blir snart helt galen min data funkar fortfarande inte, eller den började fungera idag men nu gör den inte det igen. Skulle behöva hjälp av ett riktigt dataproffs. Men det verkar som om inte ens proffsen kan förstå sig på felet, inte några av dom jag pratat med iallafall. Jag får väl försöka ta fram min tekniska sida och dra hjärnan ett skvatt att jag förstår mig på datorer. Det kanske funkar?! Haha vem vet långt långt där inne i hjärnan kanske svaret på detta fel finns?

Ikväll ska det bli en tidig kväll med lite OC. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0