Onsdag

Så nu sitter jag äntligen här och skriver min blogg igen. Hann aldrig igår när jag kom hem från landet, hade fult upp helt enkelt. Men nu äntligen... Att få vara på landet några dagar var inget att klaga på, jag njöt av varje sekund. Bara slappade, solade, tränade och sov. Haha så nu är jag utvilad? Näää verkligen inte. Jag är lika trött som vanligt när jag har jobbat, men som tur är var det ju bara jobb idag. Imorgon är dagen här då vi äntligen ska sätta oss i bilen (inte för att bilredan är speciellt rolig menmen...) och åka ner mot Falkenberg för att träffa "göteborgarna" haha. Enligt planerna ska vi rulla ut från vår lilla gata redan vid sex imorgon bitti så jag ska nog krypa i säng snart. Tur är väl att man kan sova i bilen och kolla på lite dvd filmer. 

Måste bara säga att guuuuu vilket fint väder det är. Hela min dag har gått åt att ligga i solstolen och bara solat solat och solat (även den brunafärgen har kommit! härligt härligt). Har varit underbart skönt. Vem tackar nej till att resten av sommaren ska ha denna 30-graders prognos?! Inte jag iallafall. Vad är det dom kallar detta väder på tv?....just det, Medelhavsvärme det låter ju bara så bra, och det är det ju också! Stackars madde oh hennes familj som lyckats tajma in en greklandsresa just nu när sverige har som gått som samma väder. Men det är ju inte bara värmen man åker för, även att uppleva oh ha roligt med familjen.

Som sagt åker jag till falkenberg imorgon och kommer inte he m förän sent på lördagkväll (tror jag) Sedan på söndag morgon/förmiddag åker jag oh runa till Julias land. Ska verkligen försöka klämma in ett inlägg mellan detta. Det måste ju bara gå?! En uppdatering om falkenberg och allt jag ska göra under dessa två dagar måste jag ju bara berätta om när jag kommer hem igen. Men inget är helt säkert.. Nu tickar klockan iväg, dags för mig att krypa i säng. Ha det så bra i värmen, puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0