Onsdag

Idag är det onsdagen den 9 juli vilket betyder att det var exakt en månad sedan vi slutade skolan. En månad sedan man vinkade hej då till västberga skolan... hmm lite sorgligt, men tänk vad tiden går fort. Snart är ju sommarlovet slut! Eller nja inte rikitgt kanske haha. Idag har jag haft en riktigt slapp dag, eller slapp kanske man inte riktigt kan säga att jag varit eftersom jag både sprungit 6 km och gått lika mycket. Träningsberoende? Jo det kan man nog säg..men jag mår bra av det. Kvällen kommer nog bli det samma som min dag, vilket betyder att jag bara kommer vara hemma. Skulle vara roligt att träffa någon men om jag ska vara ärlig vet jag inte om jag orkar. Heheh man blir trött av att motionera :P Ska kanske träffa några killkompis men jag vet som sagt inte om jag orkar..

Planer inför fredagen är iallafall nästan helt klara. Det blir troligtvis en bio kväll med madde och jessica. Roligt, roligt. Vi har inte riktigt bestämt vilken film det blir, vi står och velar mellan några. En sak som är bestämt är iallafall att det ska bli en sen bio kväll, vid åtta nio tiden någon gång. Haha det är mycket roligare att gå på kvällen, knäppa vi är asså. Iallafall, efter bion hänger dessa två små gulliga flickor med mig hem och sover över. Vi kommer fanke mig ligga uppe hela natten, haha!


Puss puss, ha det bäst  ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0