Sommarjobb

För inte så jättelänge sedan fick jag ett telefon samtal från min gamla prao plats (sergel plaza hotell) som frågade om jag möjligtvis skulle vilja jobba imorgon. Och självklart vill jag det, vem säger nej till att dra in lite egna pengar?!
Men det blir en tidig dag imorgon, börjar redan vid sju tiden. Men men det får man räkna med om man ska jobba på frukosten som "servitris" eller vad man nu kan kalla det för. Det ska iallafall bli extremt kul, är bara lite nervös över vart jag ska gå när jag väl är framme... men det får väl lösa sig. Lite pinsamt om jag bara skulle virra runt där utan att hitta någon av cheferna. Haha så typiskt mig..

Jag har dock ett lite problem. Man ska ha svarta byxor när man jobbar (finbyxor) viket jag inte har. Vet inte rikitgt hur jag ska lösa detta för jag orkar inte åka till stan nu och leta efter det. Får väl bli svarta leggins och shorts, det borde väl funka? Man vill ju inte köpa nya byxor innan man vet hur mycket jobb det blir.

Puss puss ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0