Söndag

Idag är det inte bara söndagen den 6 juli utan också min farmors 85-års dag. Grattis ♥ Snart ska jag med familjen ner till Trosa för att fira farmor min på någon mysig restaurang med släkten. Har faktiskt inte en blekaste anning om vad vi ska ge henne, har inte heller varit så intresserad att lyssna. Haha men det blir nog något bra, det är jag säker på.

Jag vill inte låta som en klagmaja, men jag har väldigt ont i min högra handled och lillfinger. Heheh jag får nämligen det på jobbet när jag bär massor med talrikar. Det blir rikitgt tungt många gånger, nästan så att man får kramp i armen. Men man vänjer sig nog, detta var ju trots allt bara tredje dagen.. Idag på jobbet under en timme fick jag gå utklädd till sigge (scandics egna lilla figur) för att göra alla små barn glada. Haha det var faktiskt roligt men väldigt, väldigt varmt. Barnen tyckte iallafall om det, många kramar och många handskakningar. Annars var arbetsdagen sig lik alla andra.

Nu ska jag sminka klart mig innan det är dags att åka, puss puss ♥


Kommentarer
Postat av: awwk. @

tjejen, du är lixom fjortis, har pea, dum i huvudet röker&dricker och har inga läsare på din blogg. hur lågt kan man sjuka? lycka till i livet, i guess.

2008-07-08 @ 18:33:47
Postat av: Nicole

ähh jo jag har faktiskt väldigt många läsare på min blogg.. och hur vet du hur jag är och vad jag gör?! Håll käften bara och lev ditt eget liv istället för att lägga dig i mitt. Kan bara säga att du har helt fel...

2008-07-08 @ 22:04:20
Postat av: Hanna

hey, vem har bett dej om din åsikt

du kanske borde känna personen innan du skriver en massa skit



i'm on your side nicole <3

2008-07-12 @ 16:33:35
Postat av: Nicole

helt rätt Hanna

tack så mycket gumman <3

2008-07-14 @ 09:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0