Tisdag

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag, eller aa typ en dag. Hehe ursäkten blir iallafall att jag tillbringade hela min dag på stockholms shopping gator med Malin. En väldigt lyckad dag med en hel del shopping; örhängen, en tröja och underkläder. Allt var jättefint och jag känner mig näjd med mina små inköp. haha. Kvällen igår tillbringade jag mest i min säng och kollade på tv. Det är nämligen så att jag fått tv i mitt rum. wiiiie sååå skönt! Fick tjata lite på pappa igår att ha  skulle koppla in tv:n och till slut gav han sig efter att jag mutat honom med lite godis och coca cola.

Idag har jag inte gjort nånting, skit tråkigt. Jag tror nästan jag är beroende av att göra saker, så sånna här dagar är inte roligt. Det enda jag gjort är att följa med mammsen på en promenad. Vi tog samma runda som jag brukar spring vilket tog lite mer än en timme. Så hurtiga vi är! haha. Inför ikväll har jag inga planer, vet inte riktigt vad jag vill göra. Eller jo en sak, jag vill ju träffa dig... Vi får se hur kvällen blir Det dyker nog upp något, förhoppningsvis iallafall!

ÅHH vad jag längtar tills vi ska åka ner mot göteborg och träffa Dahlin. Vore så roligt att få bra kontakt med Märta igen, och det får vi säkert. Tycker om henne jättemycket, en kanon kompis. Extra roligt att träffas nu när man kan börja planera inför indien/goa tillsammans. Vi kommer få det bäst där nere i paradiset.

Puss puss ♥
hoppas jag får några jobbpass i veckan/helgen, det är så roligt att jobba. Hahah

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0