Tisdag

Usch vilken huvudvärk jag har, efter jobbet idag kändes det som om hela huvudet skulle explodera. Men det kanske inte är så konstigt när man haft sån jobbig och intensiv dag. Denna dagen var nog den jobbigaste jag varit med om, det kändes som om klockan aldrig rörde på sig. Men det är bara att stå ut. Le och se glad ut. Trots att det är väldigt jobbigt är det också roligt. Efter jobbet idag när jag kom hem åkte jag till HM för att hitta några svarta byxor till jobbet, men det fanns inte min storlek. Varför ska just dom byxorna jag vill ha inte finnas i min storlek?! Haha så typiskt min otur. Men det får bli en liten rundvandring på alla stockholms HM imorgon efter jobbet. Dom måste ju finnas nån stans.

Nu hinner jag inte skriva mera, kanske blir med ikväll. Vem vet?
Puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0