Torsdag

Yes då är första jobb dagen gjord, en dag som inte alls var något att vara nervös över. Allt gick kanon, eller nja om man räknar bort att jag råkade halka och tappa typ tio koppar och glass som gick sönder i tusen bitar. Lite små pinsamt måste jag erkänna att det var men sånt händer ju alla. Efter dagens slut fick jag iallafall beröm över min insatts att bara hoppa in så där helt plötsligt. Trots att man måste gå upp vid fem på morgonen (börjar klockan sju) är det väldigt skönt att sluta tidigt. Man har ju hela dagen kvar när man kommer hem.

Inför idag har jag inga planer, skit tråkigt... Börjar allvarligt bli trött på den här sega sommaren. Du tycker nog attjag är helt sjuk när jag säger det här men till och med skolan är roligare. Tänk om man bara kunde dra tillbaka tiden, då skulle jag dra tillbaka fyra dagar. Bara för att få en del saker på plats... Men men man får leva med sina "misstag" eller de chanser man inte tog. Det är bara att gå vidare, Keep going det kommer nya chanser och nya möjligheter..

Puss puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0