Grekland

Imorgon åker jag till grekland! Tjohoo vad kul det ska bli, speciellt när det bara bli bestämmt på en dag. Det var nämligen så att mamma och jag satt och pratade imorsse om att det skulle vara så skönt att åka utomlands och att det någon gång skulle vara roligt att bara köpa en sista minuten ooch dra iväg. Något man bara brukar fantisera om. Men sen när jag står på telefonplan får jag ett telefonsamtal från mammsen som berättar att: Imorgon åker vi till grekland!! Guu vad skönt det ska bli, att slippa sverige och detta tråkiga väder ett tag. Eller vädret kanske inte är det viktigaste utan att bara få koppla ev en vecka. Enligt väderprognoser ska det bli 32 grader där imorgon, hihi då kanske man kommer få lite färg på näsan?! man kan ju alltid hoppas.

För er som kommer sakna mig otroligt mycket kan ju alltid slänga iväg ett gulligt sms. Kommer hem kvällen den 20 juni (midsommarafton) så jag hoppas att alla här hemma överlever utan mig i en vecka..... haha skoja bara såklart ni gör

Pusspuss ha det så bra, nu måste jag packa innan jag ska dra iväg på fysträning med damlaget
föresten måste bara berätta vad dukitg jag var igår, jag sprang nämligen 5 km (en halv mil) fatta! haha jag är faktiskt lite stolt. Och det sköna var att jag inte ens var trött, det måste alvarligt vara något fel på min kropp, men något bra fel isåfall. Haha stockholms marathon nästa?  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0