Home

Nu är jag hemma efter en otrolig skön och rolig vecka i det fantastiska grekland. Kreta och chania ver helt fantastiskt. Vi hamnade på ett jättebra hotell mitt på stranden med balkong ut mot havet så att klaga är något man verkligen inte kan göra för den här veckan. Även vädret har varit otroligt bra, upp mot 40 grader varje dag. Lite flr varmt stundvis, men då var det bara att svalka sig i det klarblå vattnet. OHHH vad skönt och härligt det var! jag vill tilbaka.

Men det är skönt att vara hemma också....trots att vädret inte är det bästa. Men man får hoppas på lite solsken frammåt veckan och nästa helg då jag ska vara på landet. För en vacker svensk sommar slår ju nästan allt. Att ligga på bryggan, sola, åka vattenskidor, grilla och bara slappa är ju bara helt fantastiskt! Igår var det midsommar vilket jag inte kände av speciellt mycket eftersom jag tillbringade denna högtidliga dag på ett flygplan. Man skulle dock kunna säga att jag börjar bli van med annorlunda tillställningar på speciella dagar. Julafton tillbringade jag på ett flygplan ner mot goa samma som igår som jag firade midsommar på ett flygplan och nyårsafton firades på en strand i 30 graders värme i Indien/goa. Men jag ska inte klaga, för att resa och upptäcka olika ställen i världen är ju bland det bästa man kan göra. Och jag börjar känna mig ganska resvan vid det här laget..
Idag på dan blir det bara att slappa och senare efter middagen kanske jag ska träffa madde. Kulkul

Pusss puss ♥
bilder från grekland kanske jag lägger in, det beror på om jag orkar och har lust. haha

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Välkommen hem :) <3



Om en vecka ska jag iväg till solen, men vi får höras innan dess.



pussillipuss (eller hur det nu stavas)

2008-06-22 @ 12:08:51
Postat av: Nicole

aa vi måste verkligen träffas

jag måste ju fira din 16-års dag ! :D

du kommer få det fantastiskt



pussillipuss

2008-06-22 @ 14:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0