Måndag

SOMMARLOV! Japp nu är det äntligen sommarlov och det käns helt overkligt om jag ska vara ärlig. Nu väntar drygt 2 månader ledig tid då man kan göra precis vad man vill. Eller nja inte rikitgt men mycket kan man göra iallafall.
Som du kanske märker är klockan 1 på natten. Jag och madde kom precis hem från "efterfesten" eller vad man ska kalla det. Det blev att jag, madde, jocke thelin och adde iallafall hängde med tjejerna i min klass tillvinterviken för att grilla och bara ha det mysigt. Och det blev faktiskt en lyckad kväll, jag hade iallafall roligt med mina nya tre homies, haha
Efter vinterviken tog vi en långpromenad mot t-plan och sedan vidare mot donken (västberga) där vi träffade på resten av alla nior.

Men nu är det sent och jag är dödstrött, hihihi. Skriver mer detaljerat om dagens kväll/dag imorgon plus att jag kommer lägga ut bilder. Puss puss ♥


                                                     SOOOOOOOMMMMMMMMMMMMAAAAARRRRLOOOOOOOV!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0