Onsdag

Klockan är inte speciellt mycket men jag har redan hunnit packa allt inför landet. Det blev sammanlagt två väskor plus en handväska. Hehe jag kan inte välja vad jag ska ta med mig så jag slänger ner allt jag har istället. Det är väl lika bra det, så jag inte saknar något?! Nu sitter jag och väntar på att plattången ska bli varm. Den är nog redan varm? men det får vänta. Min kära blogg går alltid i första hand, nästan iallafall. Om ungefär en timme ska jag dra mig upp mot telefonplan för att åka till liljeholmen och möta upp madde med hennes tunga väska. Vilken tur hon har som har sån stark kompis som kan hjälpa till att bära! ^^ haha jag syftar på mig själv...
Det brukar nästan alltid kännas lite halv tråkigt att åka ner till landet framförallt när man såg hur gårdagens väder såg ut. Men denna gång ska det bli väldigt roligt, kan beror både på att min bästa lilla madde padde ska med och att vädret ser väldigt lovande ut. Men skit samma om det inte är 25 grader varje dag, vi ska bada och sola ändå. Eller hur madde? hahah just nu har du ingen talan för jag har planerat allt in i sista detalj så det är bara att hålla med, hihi skoja! Om inte madde och syrran bangar har jag planerat att vi ska tälta någon dag, får se hur modiga dom är. jag själv tycker det är roligt att höra flygande fladdermöss och tassande djur utanför tältet som man bara ser skuggor av. Men om jag känner min syrra rätt efter fjorton år kommer hon banga bara efter att ha sett en myra och madde efter en spindel! Haha

Nu känner jag en igenkännande dofr av lite bränt........ Min plattång! Måste nog börja platta nu innan den exploderar av värmen. Tror försig inte att den kan göra det men det är en bra bortförklring till att sluta skriva nu.

Puss puss, som jag sa igår kommer det dröjja innan nästa inlägg, skicka gärna något gulligt sms
0707788947 (comviq kompis)

                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0