Problem

Jag kan inte sova och klockan är snart tjugo i tre på natten... vad ska jag göra? haha räkna får kanske. Just nu cirkulerar det tusen tankar i mitt huvud och framför allt alla minnen under alla dessa tio år i västberaskolan som till störrsta delen varit väldigt jobbiga för min del. Och nu när livet känts som bäst (det senaste halvåret) då både skolan, innebandyn och kompisar löst sig för min del käns det som om det går neråt igen. Borde jag inte vara lycklig och glad över att det är sommarlov? Bara njuta av livet och de goda minnerna jag har? Så måste jag nog tänka för just nu håller jag på att gå sönder av ilska när jag tänker tillbaka på mina otroligt dåliga och jobbiga skolår och att det nu känns som om det går bakåt igen med allt jag byggt upp. Tänk om alla bara visste hur mycket jag förändrats? Inte bara utseende mässigt som alla påpekar utan också som person. Speciellt mitt självförtroende/självkänsla som för några år sedan låg noll, och som jag nu har utvecklat lite åt rätt håll iallafall. Men, man får tänka att det alltid är någon som har det sämre, eller hur? Men ibland käns det som om att jag inte har någon att vända mig till och prata med. Jag ska inte klaga, men ibland saknar man en talande skugga med öron och goda råd.

Imorgon (eller rättare sagt idag) ska linnea och runa ha sin födelsedags-picknick på något mysigt ställe som fortfarande är en hemlighet. Det ska bli roligt, känner att jag behöver några roliga händelser och minnen just nu. Det är nog den rätta medicinen. hehe


Nu ska jag försöka sova och försöka tänka på andra saker
Puss puss god natt ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fick du för poäng i slutbetyget?

2008-06-11 @ 11:23:43
Postat av: Nicole

hmm.. ungefär 270 tror jag

inte världens bästa poäng, men det duger för mig :)

2008-06-11 @ 11:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0