Regnig måndag

Medans jag sitter här och skriver detta inlägg kan jag höra hur regnet öser ner utanför mitt fönster, att det haglar och då och då höra ett muller av åskan. Det har dock lugnat ner sig lite...... för en halvtimme sen överröstade regnet nästan mina egna tankar. Mina tankar som vändes åt en person, men ibland käns mina tankar bara bortkastad tid. Eller? Jag har försökt, nu är det din tur. Du ser säkert inte detta inlägg så det spelar igentligen ingen roll vad jag säger men jag tycker om dig. Och jag hoppas att du är den du säger att du är. För jag kunde ju lita på dig.

Även inatt väcktes jag av ett telfonsamtal, vid halv tre tiden. Men denna gång var det ett dolt nummer. Men jag har mina tankar om vem det kan vara, nästan helt säker.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, man har ju ingen större lust att gå ut i det här regnet. Men något måste det bli. Just det idag ska man få hem brev om vilket gymnasium man kommit in på. Även om jag är ganska säker börjar jag tvivla på om jag satte alla i rätt ordning? Men det borde jag väl gjort. Är iallafall väldigt nyfiken eftersom jag inte kunnat kolla på internet eftersom jag tappar bort mitt lösenord. Hehe typiskt mig....

ha en trevlig regning dag, puss och kram

Föresten, jag kanske har glömt att berätta att i vinter åker jag tillbaka till Indien, goa. Guuu vad jag längtar. I hela tre veckor ska vi vara borta och bara sola, bada och uppleva saker i det fantastiska landet. Resan bokades igår när jag och pappa kom hem från landet, bara så där liksom. Gissa om jag blev glad?! Resan förra vintern var det roligaste, häftigaste och mest fantastiska jag någonsin varit med om. Alla borde någon gång få uppleva indien och goa. Ett paradis! Och jag ska dit igen, min önskan har gått i uppfyllelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0