Söndag

Förlåt att jag inte skrivit på hela helgen, jag har helt enkelt inte hunnit eftersom madde tagit all min tid. Hahah näh jag skoja gumman, vi har haft jätteroligt. Som vi alltid har. Eftersom mitt minne inte är det bästa kommer jag inte ihåg i detalj vad vi/jag gjort under dom här dagarna..... kan säga att det just nu knakar i hjärnan för att jag tänker så mycket, haha och jag har faktiskt kommit på några små saker. Trots torsdagens misshandel i vinterviken gick jag och madde padde dit igen på fredagen (sveriges nationaldag). Det var väldigt mysigt, vi satt där på en bänk och såg hur solen försvann vid mälarens horisånt och sjompiga som vi alltid är tog vi massor med kort. Mycket mer än så den kvällen hann vi inte med, utan vi gick hem och satte på en film. Men såklart somnar jag efter 5 minuter.... ALWAYS
Igår, lördag orkade vi inte vara ute i värmen och sola och bada så vi drog in till stan. Meningen var att jag ville köpa fina sommarkläder;klänningar och shorts men det blev inget av det. Så när jag och madde skiljs åt på liljeholmen åker jag helt tomhänt "Celavi". På kvällen igår tog jag och syrran moppen och åkte och träffade Madde och Vickan. Det var även det väldigt roigt och mysigt. Vi satt på en stor gunga och bara snackade, hihi

ja, det var mina dagar i en väldig snabb repetition, säkert har jag glömt världen största händelse men what ever.. Dagens dag har jag inga planer för, eller jo jag ska hjälpa mamma att sortera min klassens skolpengar i 19 lika stora högar. Haha snacka om att man kommer vara trött i skallen sen när man räknat så mycket pengar. 

             

puss puss, imorgon är det sista dagen man tillhör Vb skolan.... lite sorgligt, jag vill inteinteinte lämna några. Jag kommer sakna vissa så himla mycket. Men jag antar att man måste gå vidare i livet, hur svårt det än blir.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0