Söndag

Nu är jag hemma från landet efter drygt 5 roliga dagar med madde. Vi har inte gjort något speciellt utan mest slappat och någon  gång ibland tagit ett dopp i det sköna vattnet (madde tyckte dock att det var kallt, men det tycker inte jag). Eller jo lite mer än att ha slappat har vi väl gjort jag till exempel har tagit små joggning rundor och promenader tillsammans med madde. Och så blev det enligt mina planer att vi tältade. Den kvällen var nog den bästa. Vi låg och snackde om allt mellan himmel och jord men mest blev det nog snack om killar. Även mycket kom fram när vi körde "sanning" (som sanning och konka utan konka) haha. Dock väldigt pinsamt ibland eftersom min syrra var med. Men frågor som snyggaste killar i skolan och så var en enkel match för oss alla (a) haha. Vi satt uppe till två på natten, sen orkade vi inte mer. Vi hade planerat att vara vakna till 4-5 någon gång för att ge igen på rasmus som ringde mig 5 på morgonen natten innan och "ville prata" hmm... Som sagt åkte jag hem idag, blev bara halva familen. Mamma och lovisa stannade där medans jag ville hem och träffa kompisar.

Kvällen idag har jag tillbringat med runa, vi såg nämligen EM-finalen tillsammans mellan tyskland och Spanien.
En väldigt rolig kväll, det var länge sen vi umgicks. Inför imorgondagen är inte allt helt bestämmt kanske ska träffa en kompis från västberga. Men vi får se, hoppas det iallafall det vore roligt.

Oj klocka är redan kvart i ett! Guu vad tiden flyger iväg. God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0