Tisdag

Denna dag har var väldigt lugn och avslappande, lite frisk luft blandat med liite shopping. hehe det blev shopping idag igen, måste verkligen dra ner på det här. Men det är ju bara såå roligt att köpa nya saker. Det blev dock inte så mycket köpt idag lite underkläder, leggins och nya parfym som luktade otroligt gott. Jag går och sniffar på mig själv hela tiden (a) haha. Jag hade aldrig sett parfymen tidigare, den heter Miss S (Maria Sharapova). En rikitg sommardoft!
Även fast jag hängde med mamma på en jätte lång promenad tidigare idag funderar jag på att ta en joggingrunda. Kanske min halv mils runda? Få se vad det blir.

Inför kvällen väntar även lite packning från min sida eftersom jag åker till landet imorgon. Men jag orkar verkligen inte packa! Jobbigt? Jo väldigt. Jag vet ju aldrig vad jag ska ta med mig. Känns som om jag aldrig har några kläder, inte för att det igentligen spelar någon roll vad man har på sig på landet.... Hoppas verkligen att det blir bra väder nu när jag och madde dra ner till landet så vi kan tälta och tillbringa hela dagarna på vår brygga. Det är så mysigt och avslappande att vara där, direkt när man åker över bron till vår lilla ö känner man säg trygg och all stress och måsten bara försvinner. Man skulle nästan kunna säga att jag vuxit upp där.
Som sagt åker jag til landet imorgon och kommer vara där ett tag, 1-2 veckor. Vi har inte riktigt bestämmt allt beror på vädret och dagsform! haha detta betyder iallafall att det kanske kommer dröja innan jag skriver i bloggen igen. Men om du saknar mig alldeles för mycket är jag säker på att du har mitt mobil nummer, så det är bara att slänga iväg ett sms. Ett sms som får mig att bli ännu lite gladare och varmare i kroppen.

Puss puss, ha det så bra ♥

                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0