Tisdag

Tisdagmorgon och här sitter jag och skriver blogg på min mattelektion. Nu när alla betyg är satte vet man inte rikitigt vad man ska göra på lektionerna så vi tillbringar de flesta mattelektionerna här nere i datasalen och "jobbar" matte på mattehjälpen. Hmmm.. läraren tror iallafall att vi jobbar..
Kvällen igår blev  mycket lyckad och rolig. Jag tror inte jag och madde kom hem förän halv tolv vilket vi får lida över idag. Madde går typ run toch gäspar 24/7. Men det är bara att stå ut, snart är skolan över. Tänk att om en vecka har jag och säkert du också sommarlov. Att sommaren närmar sig käner man på flera sätt, framför allt det fina vädret. I helgen ska temperaturerna stiga upp mot 30 grader! Fett skönt, jag ska sola och bada hela helgen.

Nu måste jag vara lite kreativ och jobba lite matte, puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0