Torsdag

Denna dag har mest gått åt att ladda inför i morgon med packning och allt som behövs göras så här en dag innan avresa. Käns lite konstigt att åka imorgon, jag har liksom inte varit inställd på det. Tänk vid den här tiden igår eller till och med när jag vaknade imorsse visste jag inte att om två dygn sitter jag i en solstol och solar i grekland. Shit vad kul det ska bli. Måste säga att det blir ännu roligare att boka en resa så här än att gå och veta om den i ett halv år.
Aja vad mer har hänt under dagen då? Jo på morgonen hängde jag med mami och syrran till skärholmens centrum där lovisa skulle handla något på stadium, sedan sätter vi oss och äter en härlig god lunch tillsammans på serveringen inne i centrumet. Mycket mysigt, med mycket god mat. Proppmätta åker vi sedan hem där jag bara hämtar mitt åkkort för att sedan dra mig upp mot telefonplan för att möta madde och jessica. Vi planerar att åka in till stan men först går vi till skolan för att hämta våra skivor. Sedan drar vi tre knäppa flummiga flickor in mot stan, måste dock säga att madde var värst. Vet inte rikitgt vad hon gick på idag, någont var det iallafall. Fråga mig inte vad? haha. Efter en ganska snabb shoppingrunda som bara slutade med ett par svarta korta tyg shorts drog jag mig hemmåt för att börja packa. Färdigpackad och klar drar jag sedan på fysträning med damlaget nere i Älvsjö. Detta trodde jag skulle bli jättejobbigt men det blev det inte. Det lönade sig nog med min 5 kilometers runda jag sprang igår. "En uppvärmning inför dagens träning" sa min tränare. haha (stolt)
Efter träningen möter jag Andreas för att lämna hans betyg och pengar som han glömde i min väska i måndagskväll. Klockan var ungefär halv nio när träningen slutade, borde jag inte ta det lugnt nu?! Nope, efter lite mat i magen var det bara att kasta på sig lite kläder för att gå och möta malin. Även denna gång ska jag lämna något; mitt handbolls matchställ som jag inte har någon användning av längre eftersom jag slutat spela..... Vi tar en mysig promenad med hennes söta lilla hund och bara snackar som vilka tonårstjejer som helst. Vilket i mina ögon betyder mycket prat, skratt och skvaller. hihi och nu är min dag slut. Utmattad? jo ganska faktiskt. Men det ska bli otroligt roligt imorgon! Längtar såå.

Funderar på att gå upp till köket och göra mig en kopp o'boy, det skulle vara väldigt gott efter en sån här dag. Sedan är det nog dags för mig att krypa i säng eftersom det blir en tidig morgon imorgon. Ska upp redan vid 5 tiden, men man kan ju inte klaga. Jag ska ju ändå till Grekland!

Pussiga pussar ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0