Torsdag

Ibland blir jag bara så jävla trött på allt, varför kan inte alla bara vara ärliga?! Just nu käns det som om jag står i ett vägskäl där jag inte vet vilken väg jag ska ta. Lita på dig, eller på dom andra? Jag vet fan inte vad jag ska tro. Självklart vill jag att du ska vara den du visar mig att du är, men varför stämmer det inte då vad andra säger? Snälla även om du inte ser detta så såra mig inte, för mer jobbiga situationer orkar jag inte med.

Vid halv fyra på eftremiddagen träffade jag Madde och Jessica vid telefonplan. Vi hade inga planer på vad vi skulle göra så vi satte oss på en bänk vid fotbollsplanen och snackade. Madde spanade även in en kille som var tränare för ett fotbollslag med småpojkar, haha. Efter en timmes prat träffar vi på Christian och hans holländare som vi hänger med en liten stund och bara snackar innan det är dacks att återvända hemmåt för att äta middag. Nu när jag är färdig äten (haha kan man säga så?!) ska jag snart dra mig upp mot telefonplan för att träffa madde och jessica igen. Även denna gång har vi inga planer, men jag tror det blir nån promenad av något slag med massor med tjejsnack.

Puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0