Tråkigt..

Min rubrik säger precis hur jag känner det. Jag har nämligen extremt tråkigt.. Kan inte komma på någonting att göra. Tråkigare dag än denna får man nog leta länge efter i kalendern. Måste hända något... Har redan gett upp hoppet om att du ska höra av dig.Jag tänker inte vara den som hör av mig. Jag känner mig bara tjatig, jag vill att du också ska vilja. Men skit samma!
En liten höjdpunkt på denna dag var iallafall när jag träffade runa en snabbis innan middagen.

En sån här tråkig kväll skulle man mer än gärna vilja att någon hörde av sig med en idé att träffas och hitta på något. För just nu käns det som om jag snart ruttnar. Morgondagen får inte bli så här, då dör jag .Eller nja det kanske blir lite för tragiskt men jag tar iallafall första tåget ner till landet men det vill jag ju självklart inte. Hehe som planerna ser ut nu inför imorgon är att jag troligtvis ska träffa rasmus och kanske något mer. Det får komma som det kommer. Man måste väl börja tänka "en dag i taget".

Puss puss, snälla håll en tumme om att min kväll kommer bli bättre. ♥

 PANIK! jag har fortfarande inte fått mitt brev om gymnasium..Skulle inte det komma idag?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej ;) det är tydligen den andra

2008-06-30 @ 20:59:32
Postat av: Nicole

aha okej, tack :)

2008-07-02 @ 00:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0