28 timmar och 40 minuter

Nu tänker alla "vad menar hon med 28 timmar och 40 minuter"Jo det ska jag berätta, det är nämligen så att det bara återstår 28 timmar och 40 minuter på det här lovet. Och dom timmarna måste utnyttjas till varje sekund men hur? jag får komma på något..

Den här dgen blev inte så tråkig iallafall, det blev som jag ville. En turne in till stan med syster min. Planerna var att shoppa massor med kläder och sätta sig på tunnelbanan med flera påsar i varje hand. Men drömmarna gick tuvärr inte i uppfyllelse, allt jag shoppade var leggins, ett halsband och ett skrivhäfte. Mycket roligare än så blev det inte. En påse i varje hand blev det iallafall; en från H&M och en från Åhlens. haha yes.
Just nu sitter jag och lyssnar på Björn Gustavssons låt om Carina Berg. Jag kan erkänna att det inte är första gången jag lyssnar på den idag utan typ 100:e gången. Samtidigt sitter jag och chattar med en kompis vid namn Hannah. Hon flyttade till usa i höstas och jag saknar henne väldigt mycket. Hon fanns alltid där om man behövde prata eller få råd. Vi måste träffas när du kommer hem. 

                image17 image17 image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0