Äntligen påsklov

Idag (torsdag) var sista dagen innan lovet. JIPPI säger jag, det ska bli så himmla skönt att vara ledig.
Förlåt att jag inte skrev igår, min hjärna var helt enkelt för mycket proppad med andra saker så jag glömde helt bort att skriva. Hoppas ni godtar ursäkten?! haha Det tror jag ni gör!

Idag har det varit en helt crazy day, iallafall för mig... Haha känner sig några killar utpekade, tror det faktiskt...
Min näsa gjorde väldigt ont, och mitt arbete blev inte sparat på datorn men annars var det väldigt roligt! Men jag kan lova er att jag ska ge igen, måste bara komma på hur (några förslag?!) Hahah
Den här dagen går faktiskt inte att klaga på ett enda dugg, den har faktiskt varit väldigt rolig. Och jag kan lova er att jag någon gång ska visa min piercing för er eftersom det är så viktigt  hahah

Idag var det tänkt att vi skulle fara till landet, men det blev ändrade planer. Yes! Vi åker imorgon istället eftersom det är så mycket trafik just nu. Nu blir alla mina läsare säkert jätteglada eftersom en till dag hemma betyder ett eller fler blogginlägg. 
 

Glad påsk på er alla, hoppas ni alla äter er tjocka av godis  

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Glad påsk :)

2008-03-21 @ 00:57:58
URL: http://www.bbeccy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0