Äntligen

Äntligen, äntligen och änligen har jag fiffilurat ut hur man designar bloggen. Haha jag är jättestolt. Men är dock inte lika nöjd med resultatet.. Men det får duga så länge. Det är ju helt sjukt att man kan bli så fast i att försöka designa om sin sida, jag kunnde knappt bryta blicken från datorn. Eftersom jag inte är världens mest duktiga person på datorer blev det extra svårt, men men jag lyckades iallafall. Eller vad säger ni, ganska snyggt blev det iallafall?!
Mitt nästa lilla projekt blir att försöka ändra text stilen, för den jag har nu är ju bara såå booring.

Japp idag då? Som jag har nämnt typ tusen gånger under de senaste dagarna så har jag varit med madde, jessica och therese. Det blev faktiskt väldigt lyckat måste jag säga, men mest lyckat blev nog mina våfflor (lite för tjocka, men de var goda). Även fast våfflor med sylt och grädde är så himmla gott går det inte ner mer än en våffla i min mage, jag blir verkligen proppmätt. Helt sjukt jag vet!

Imorgon är det onsdag vilket betyder att det är dax för shopping. Vi ska försöka vara inne i stan redan vi 10 eftersom både jag och syster min har träning. Alla måste hålla tummarna att jag hittar något snyggt. Man måste ju vara snygg när man kommer tillbaka till skolan Haha. Ny look efter varje lov. Näh så fåfäng är jag inte riktigt

Kommentarer
Postat av: Madde

men lite misslyckade, de blev för stora (a) nej, ska inte klaga, de blev goda, jag hade inte lyckats bättre själv ;p

2008-03-27 @ 01:02:19
Postat av: Nicole

Ja precis, vem är det liksom som har MVG i hemkunskap (jag) Hahah

2008-03-27 @ 12:26:24
URL: http://ncee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0