en lyckad biokväll

Idag tänkte jag visa min talangar inom den här lilla blogg genom att visa min mamma min nya design. Grejen vara bara det att hon såg och märkte något som jag inte hade sett. Jag har glömt ett i  på rubriken, så just nu för tillfället står det "a big part of your lfe". Men bara för att klarlägga det här så är jag helt medveten om det. Och det ska självklart ändras, men jag har inte orken till det just nu... Hahah guuu va klantig jag, nu kan ni säkert förstå att jag många gånger blir trött på mig själv?!

Denna lilla bio kväll blev väldigt lyckad (trots att vi saknade några från vårt lilla gäng). Men jag måste säga att jag, runa och rebecca lyckades (trots allt) roa oss väldigt bra.
Usch asså nästa gång jag ska på bio ska jag fanmej (rent ut sagt) ha en kille med mig för jag orkar inte med att andra främmande killar följer efter mig. Det var nämligen så att en utländs kille och hans kompisar(inte för att det spelar någon roll) kanske i 20-års åldern pickade på min rygg och sa  "vi vill lära känna dig". Jag visste typ inte vad jag skulle säga så jag gav dom bara en blick och fortsatte framåt med världens skratt. Men sen blev det mer och mer obehagligt för en av killarna började förlja efter mig (till och med in i salongen). Han liksom stod i dörröppningen och vinkade till mig.. Usch vad obehagligt det var. Sedan precis innan bion skulle börja skulle vi gå på ett litet toalett besök, och gissa vad? När jag kommer ut från toaletten står han där!! Ärligt jag var nära på att ringa polisen eller pappa min. Han gömde sig bakom skärmar och pelare och tog fram sin äckliga fula hand och vinkade till mig att jag skulle komma. Än är det inte slut.. Efter toalett besöket går vi tillbaka till bio salongen (såklart) och gissa vad? han följer efter mig igen. Ärligt det blev faktiskt väldigt obehagligt.. Så nästa gång mste jag ha med mig en kille som kan skydda mig.. Haha lång historia. Hoppas ni hängde med? kanske inte men ni förstår väll själva grejen iallafall hoppas jag?

Det var iallafall en väldigt lyckad kväll. Tack flickor att ni skyddade mig från den där otroligt äckliga gubben (eller killen kanske man ska säga). Eller skydda och skydda vet jag inte... ni skrattade mest. Men skit samma.
Jag kan verkligen rekomendera filmen, den vara både rolig och ... äh asså.. den var rolig helt enkelt. Haha
Jag tänker inte göra sammma grej som julia gjorde när hon hade sett en bio film, ör alla er som inte vet vad hon gjorde kan jag berätta det. Hon hade sett en film med hennes mamma och moster, och så skulle hon skriva i bloggen om vad filmen handlade om. Problemet var bara det att hon berättade slutet, genom att berätta att huvudpersonerna dör i slutet. Hon är rolig hon måste jag säga.. Haha. Jag har inte heller någon större lust och ork att skriva vad filmen handlade om, det får ni själva ta reda på haha (vad snäll jag är...?)

Innan lovet tänkte jag så här  "detta lov ska jag verkligen plugga det som jag behöver" men som alltid blir det inget av det.. Därför har jag nu bebstämmt att imorgon (näst sista lediga dagen) ska jag plugga .På min lilla tanke- plugglista står det svenska redovisning och bildläxa.. Uhhh vilken tråkig dag jag har framför mig, men man måste ju.. Framtiden speglar sig ju faktiskt i skolan, och vem vet just dom här läxorna kanske kan vara avgörande för framtiden och gymnasie intagningspoäng. Höja sig i betyg eller sänka sig (jag sattsar på en höjning, vad tror du?)....

Men nu ska jag stänga av datorn, släcka lampan och krypa ner i min stora härliga säng. (fast jag tror att jag kommet släcka lampan efter att jag lagt mig annars blir det ju helt svart...) Haha hur orkar jag?! Jag tror jag börjar bli trött och flummig nu, så det är nog bäst att jag slutar skriva innan jag skriver något jag kommer ångra (?)
Vad kan det vara? I think I going to keep it (for myself)

Pussillipuss (mitt nya slogan)
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0