Fredag kväll

Träningen var helt okej, inget att klaga på faktiskt. Alla var lika taggade som jag inför morgon dagens match mot Väsby. Ni får hålla tummarna för oss!
Just nu sitter jag i mitt nystädade rum med en gosig filt över axlarna och bara har det så bra man kan ha det. Eller inte riktigt så bra man kan ha det  för just nu har mitt ben somnat så det sticker ända ner i tårna.... haha men det går över, inget man dör av! Ska snart börja dra mig upp för trppan för att bänka mig i vår otroligt sköna soffa, och självklart följer filten med haha.

Kan inte själv förstå det att det bara är fyra skoldagar kvar innan vi har lov igen, det här tycker vi om att man bara går 2-3 veckor innan det är lov igen. Det tycker jag att man ska införa... Eller vad säger ni, tänk om man skulle vara ledig en vecka i månaden?! Precis innan jag började skriva det här inlägget satt jag och försökte göra planer för påsklovet, och jag har faktiskt kommit fram till lite. Tors-sönd är jag på landet, och nån gång under veckan ska jag träffa madde och hennes kompisar (det ska bli roligt) Sen ska jag också försöka åka in till stan och handla något för alla engar jag fick när jag fyllde år. Har redan planerat vad jag ska köpa, ett par chanel örhängen (jag vet nu blir alla jätte avundsjuka!) så det lutar nog till att min shopping dag tar sig tid på NK eller stureplansgallerian (det är de ända platserna som jag vet säljer chanel örhängern) Eller finns det några fler ställen? Jag får söka lite på intenet...
Eventuellt (inte helt bestämmt) så drar jag, syrran och mamma ner till göteborg och shoppar loss! Haha näh jag skoja, vi ska kanske åka ner och träffa ett par kompisar. Men eftersom jag är med så lutar det nog åt lite shopping iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0