Fredag

Äntligen fredag! Det är absolut min favorit dag, och ännu bättre blir dagen när man får sluta 1 timme tidigare (tack snälla lärare att du är sjuk haha). Den här skoladagen har varit väldigt kort känns det som, bara tre lektioner, lunch och sen fick vi gå hem. Visst låter det underbart?!
Jag vet att jag  skrev i förra inlägget (eller när det var) att jag hade spanska läxa till fredag, men trots det "lyckades" jag glömma det totalt. Men ingen fara med det, det gick att plugga på samtidigt som jag åt frukost. Min nya pluggnings teknik upprepar sig, eller vad säger ni, är den inte bra?

Ikväll så är det som vanligt träning (typ det ända jag gör) ända borta i Hagsätra...men jag får schuss så det går ganska fort. Eftersom att jag hela veckan typ gått omkring som en sovande sombie ska jag efter träningen bara lägga mig i soffan och pussta ut. LÄNGTAR, jag är så himmla trött... Hoppas det är något bra på tv, har faktiskt ingen koll. Annars kanske det blir en film, superman returns? (fick den av kusinerna när jag fyllde år haha ). 

                   image26     image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0