Fredag

Sista dagen på lovet.. Skulle man kunna säga eftersom det är en helt vanlig helg nu på lördag och söndag. Men skit samma egentligen, man är ju ledig vilket som..
Idag var det planerat att jag skulle träffa en killkompis, men det gick inte eftersom både han och jag har träningar. Så vi bestämmde att det får bli någon annan gång.

Efter min innebandy träning ska jag, runa och rebecca gå på bio och se den ny premiärande filmen (haha säger man så?!) 27 dresses. Det verkar vara en riktig amrikansk-tjej film haha och det passar ju oss alldeles utmärkt.

Harförsökt hela morgonen att göra om min design på bloggen, men det vill sig inte riktigt. Det är därför det ser ganska så tajkon ut just nu (men det är på gång....).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0