Lördag

Sorry alla läsare att jag innte skrivit på länge "I'm so sorry" jag har haft så rent ut sagt jävla mycket att göra och tänka på. Massor i skolan med prov och läxor. Jag tror faktiskt ibland att att jag är redo för att åka in på behandlingshem för jag har så himmla mycket att tänka på så jag glömmer bort allt annat. Till exempel igår kväll fick jag veta att vi bildprov på måndag som jag inte hade en blekaste aning om.. Men det får lösa sig på något sätt

Igår kväll hade jag föedelsedags fest, tack så mycket för alla fina presenter. Ni betyder skit mycket för mig älsklingar. Hoppas att alla tyckte det var roligt, det tyckte jag iallafall! haha.
Idag är som en vanlig lördag, som betyder att jag har innebandy match. Jag får skriva senare hur det gick. Resten av dagen har jag inga planer, men det kanske händer något roligt? Haha man vet aldrig..

Om det inte är någon som märkt det så är ju våren här nu. Soligt och skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0