Lördag

Näst sista lediga dagen.. Alla jag har pratat med tycker att lovet varit kort, men det tycker inte jag. Jag tycker det känns som om att det varit skitlångt. Men snart är det slut.... hmm
Just nu skulle jag vilja hoppa fram en vecka i tiden. Varför då? Jo för då är ett engelska nationella prov gjort. Usch jag hatar verkligen engelska prov, men jag får göra mitt bäst. Man kan ju inte gör mer än vad man kan. Nu efter lovet ska vi också ha det muntliga engalska nationella provet, och gissa vad? Jag ska få två chanser. Två chanser genom att jag ska få göra provet två gånger. Jag vet faktiskt inte varför jag fått den här chansen , men det kan ha något att göra med att vi är udda många tjejer i engelska gruppen (och man ska tydligen prata tjej-tjej kille-kille). Men jag vet inte rikitgit. Jag ser det iallafall som  perfekta tillfällen att visa mina engelska kunskaper. Några i gruppen tyckte dock att det var oretvist (det kan jag hålla med om) men min lärare måste nästan ha haft en speciell anledning till att jag och en till kille i min grupp får göra det två gånger? Kanske har vi chans på ett högre betyg så att hon vill se om vi uppnår det (önskedröm iallafall) Haha

Idag ska jag göra allt för att tagga upp mig till vår sista viktigaste match i innebandyn (div. 1). Imorgon ska jag verkligen visa allt jag har! Jag ska visa att jag är en av dom som ska ha en plats i slutspelet. Igår sa mina tränare att det kommer bli hård konkerans främst bland fordwards om vilka som ska få spela i första laget i slutspeler. Men jag ska inte bli nervös över det utan jag tar det som en dumbo peppning istället. (det kan också hända att de säger så bara för att skrämma oss lite.. typiskt min tränare). Allt dom vill är ju att vi ska spela så bra vi kan...

Nu ska jag hjälpa mamma med att duka inför lunchen (tidig lunch? jag vet) men det blir så när man inte äter frukost. Den enda gången frukost är riktigt riktigt gott är när man är på hotell. Jag bara älskar hotellfrukost, speciellt USA:s (biffar, hamburgare, pannkakor) näh jag skoja bara hamburgare till frukost är faktiskt ingen höjdare.. Den godaste frukosten hittar man på 4-5 stjärninga hotell i europa (tycker jag). Bäst är ju bara wienerbrödet, eller hur?

Pussillipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0