Lördagskväll

Det blev glada miner efter matchen, och ett högt hurrande för både den vinnande matchen (5-3 till oss) men även på grund av att vi nu är klara serie vinnare! Jag är så stolt. Men imorgon är det time för att ladda om igen, vi står framför en hård och tuff match mot högdalen. Spännande spännande..

Idag köpte jag nya skor. Med min tråkiga fantasi blev det lika dana som jag har men vita. Men skit samma dom är ju sköna och snygga, det är ju det viktigaste
Usch jag såg precis på melodifestivalen, men jag kunnde inte fortsätta kolla för det är ju så himmla dåliga låtar
Och det dåligaste av allt är ju att inte Björn Gustavsson är med ikväll, men även han måste väll ha en ledig helg. Eller vad säger ni?

Näh nu ska jag kolla på lite videos på youtube
Ha det så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0