Måndag

Nu har ännu en helg passerat och det känns inte som om jag har sovit en ända minut. För jag är så himmla trött. Jag höll typ på att somna idag i skolan. Förlåt allihoppa om jag inte sa så mycket, men det berodde på att jag var så himmla trött. Inget annat jag lovar. Annars var skoldagen lik alla andra, det hände inget specielt. Eller jo vi hade ju bildprov (som jag hade glömmt) men jag lyckades plugga på det innan skolan. Förvånadsvärt fick jag faktiskt VG på provet, mycket bra måste jag säga eftersom jag inte hade pluggat. Hahah det kanske ska bli min nya teknik, att börja plugga två timmar innan provet. Näh föresten det håller nog inte i längden. Aja nu ska jag sluta att sittahär och skriva om mitt pluggande för då blir jag bara ännu tröttare. Så nu ska jag berätta något annat. Imorssen när jag kom till skolan tyckte jag att det var väldigt några personer där, och det gick jag och tänkte på hela dagen. Efter typ halva dagen fick jag reda på att typ 8-10 stycken har åkt till våra "kompis skolor" i Holland och Tyskland. Nu i efterhand ångrar jag mig att inte jag också följde med, det skulle ha varit roligt. Skit samma man vet ju inte om man skulle missa något roligt i skolan... (tror försäg inte det) Hahha. Men nu sitter jag i Sverige och det finns inte så mycket att göra åt saken.

Imorgon känns det iallafall som om att det äntligen ska hända något i skolan. Faktiskt två saker (nu har lärarna slagit på stort) Hahah näh ena saken är att vi ska få veta betygen på de nationella proven och det andra är att vi ska ha simning på gympan (TRÅKIGT) men man måste ju göra det. Alla måste hålla tummarna för mig att det gått bra på svanska nationellaprovet. Det känndes ganska hyffsat iallafall, en sak är jag säker på iallafall och det är att jag är godkänd (det är ju liksom det viktigaste).
Vad som mer händer imorgon i skolan får ni veta i morgondagens inlägg... Hahaha To be continued
Nu blir ni nyfikna va?! Jag kan se det på er, jag lovar jag är lika förväntans full jag med Hahaha :D

Innan jag började skriva det här inlägget lästa jag igenom det senaste som jag skrev i lördags. Jag nämnde då att jag skulle medela hur söndags matchen mot Högdalen gick. Jag skulle nu vilja säga att vi lämnar den frågan, för det finns inget speciellt att skryta om med den matchen haha. Men eftersom vi inte förlorat på åratal så kan ju det också vara bra. "Man kan ju inte vinna allt utan att någon gång förlora" Man måste kunna accepter de båda!
Men nu måste vi tagga upp till nästa helg, då vi möter Väsby som är ett riktigt bra gäng. Den matchen är faktiskt lite av en avgörande, ska vi vinna serien? Då måste vi vinna matchen mot Väsby. Så nu gäller det att käka taggtråd fram till lördag! :D

Nu ska jag sova så jag är pigg och glad till imorgon. Eller vad säger ni? Pigg och glad är ju aldrig fel att vara..
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0