näst sista dagen på lovet

Usch vad det här lovet gått fort, alldeles för fort. Men så tycker man ju alltid när det är lov, de tar slut alldeles för fort utan att mna hunnit göra speciellt mycket. På måndag är det time för skola igen, hmm känns inte så jättelockande. Men jag tror man överlever, man måste ju skolan är ju som sagt väldigt viktigt för framtiden.... Men nu tänker jag inte gå in på framtiden för det blir tråkigt att lyssna på eftersom inget är 100% säkert, för det kan man ju aldrig vara. Och en gissningslek är inte roligt att lyssna på. Så nu över till något annat, till exempel vad jag ska göra idag? Det är en väldigt bra fråga, har faktiskt ingen anning vad den här dagen ska innehålla. Jag skulle vilja åka in till stan och shoppa nya kläder (måste fylla ut garderoben) men jag har ingen att åka med. Känns ganska tråkigt att gå runt i klädaffärer helt ensam. Men det får väll bli så.. Om jag åker in ska jag hålla ögonen öppna för nya jeans och fina vår tröjor (för våren är ju faktiskt här nu, hoppas att den stannar...) Jag får hålla tummarna att det fortfarande är rea, för jag pallar inte slänga bort massor med pengar.

Imorgon har jag faktiskt planer, haha yes! Jag ska träffa madde, vi ska åka in till stan och gå på något mysigt café och dricka smoothie (stavas det så?!) Sen händer det säkert något mer, allt ka hända när madde är i farten haha näh jag skoja gumman.. Vi är jämt helt seriösa, aldrig flummiga (not)

NU ska jag försöka göra mig lite vacker (jag upprepar försöka, det kan vara svårt för mig haha) Ta på mig några kläder, sminka mig och självklart platta håret. En regning dyster dag som det är idag känns det som om man måste ta på sig extra snygga kläder och göra sig extra fin för att liva upp den här tråkiga dagen lite. Man vet ju aldrig om man träffar på någon haha (tror försig inte det..)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja nicole, allt händer när jag är med, hahah (;
Du får shoppa när vi är i stan imorgon isåfall, jag kan va med och bestämma (A) hahah
Älskar dig

2008-03-01 @ 12:30:44
Postat av: Nicole

haha ja jag är så himmla shopping sugen du måste hjälpa mig älsk

2008-03-01 @ 19:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0