nyfräsch16 år

Jag mår hon leva jag mår hon leva.......Hipp hipp hura hura för mig själv! Hahah japp precis hura för mig för jag fyller faktiskt år idag. Dagen har varit jättebra, både skolan och efter. Jag måste bara säga tack igen till världens gulligaste person som betyder så himmla mycket för mig, de jag syfftar på är Rebecca och madde. Tack gullepluttar för presenterna, jag blev så himmla glad. Hoppas ni såg det på mig, för jag blev verkligen jätte förvånad haha. Tack så mycket till er andra också, alla är bara för snälla och gulliga!

Jag har självklart fått massor med fina presenter av familjen. Vill ni veta vad jag fick?! Såklart ni vill! haha 
Jag har tänkt att det är så tråkigt att bara skriva allt som en rinnande text, så nu har jag tänkt att jag skriver vad jag fått som olika punkter (haha så finulig jag är!) 

Jag har fått:

Jeans
Klocka
Film
pengar
skärp
sjal
skor
smink
innebandy strumpor
ansiksmasker (en var av Medde & Rebecca)
Halsband och nagellack
brun utan sol kräm
träningsmaskin (för magen, man måste ju få snyggare mage till sommaren)
Presentkort på piecingstudio

ha tänk vad snygg jag kommer bli till sommare med en vältränade mage och en snygg navel piercing
Akta er killar, ni får skriva upp er på kölistan!  haha näh skoja bara
 
Innan jag slutar skriva måste jag sukta er alla lite med att tårtan som jag designade idag blev väldans god
smaskens smaskens.. Mmmm
Nu ska jag fortsätta den lilla dagen som är kvar av min fördelsedag med att kolla på tv och bara chilla som en nyfräsch 16-åring!

Puss på er alla småttningar (för er som är yngre än mig) men även för er andra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0