Onsdag

Tänk att det redan är onsdag.. Det är ju helt sjukt hur tiden går fort, vi har ju snart varit lediga i en hel vecka.
Just nu pendlar jag mellan datan och spegeln, eftersom jag försöker att göra mig lite i ordning. Kan sägaatt jag inte lagt någon större energi på äderna idag. Det fick bli mina svarta g-star jeans och en svart tröja/tunika från HM med ett vitt halsband. Ingen outfit att skryta med precis.

Om ungefär en timme befinner jag mig i stan (drottninggatan) och springer ut och in i olika butiker. Förhoppningsvis med fyllda påsar.. Haha höga förhoppningar måste jag säga.
Tänk mina öron med ett par chanel örhängen på, ojojoj vad snyggt...Ska verkligen göra allt för att hitta några idag. Jag måste bara ha dom örhängerna, oberoende vad de kostar.. Eller inte riktigt oberoende kostnaden, men jag tror ni förstår vad jag menar?
Efter den här lilla shopping-dan är det innebandyträning. Nu kör vi! haha det har inte varit träning på en vecka, jag känner mig fett slö....... Efter träningen blir det dock ingen höjdare, för jag måste storstäda mitt rum.

Nu kallar spegeln och tiden på mig, måste fortsätta föra mig i ordning
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0