Regnig söndag morgon

Sista dagen på lovet, eller man kanske ska säga sista helgdagen. Jag har faktiskt tänkt på det, för det är ju faktiskt så att lovet tog slut i fredags och att det nu är en helt vanlig helg. Är inte det rätt? Jag tror det ät så iallafall...
What ever det är iallafall bara en ledig dag kvar innan skolan sätter igång igen. Usch vad lite det låter; bara en endaste liten dag.

Som jag skrev igår så har jag planer för idag. Klockan 12.00 ska jag och madde ses på liljeholmen för att sedan dra oss in mot stan. Idag måste jag shoppa, annars blir jag galen! Utan maddes komentarer så har jag tänkt att vi kan gå på NK, stureplansgallerian och på biblioteksgatan. Det finns ju så himmla mycket fina affärer där med massor med fina kläder, men det störrsta problemet är att de flesta kläderna kostar ganska mycket. Men jag tycker det är så tråkigt att ha på sig likadana kläder som alla andra (typ H&M och gina tricot's kläder) så det är värt att köpa lite dyrare kläder som inte alla tar sig råd att köpa.

Men nu ska jag åka upp till pressbyrån och köpa ett åkkort

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Blondinbella

Woooooow, är du en wannabe överklass? NK, stureplansgallerian och biblioteksgatan. du har väl mest saker från Gina Tricot?

2008-03-02 @ 16:35:16
URL: http://Blondinbella.se
Postat av: Nicole

Jo verkligen att jag vill vara överklass
nej jag har faktiskt inte alls speciellt många kläder från gina tricot, nästan inga faktiskt..

2008-03-02 @ 16:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0