Shopping dag

Idag blev det verkligen en shopping dag, och jag är sååå nöjd med allt jag köpt. Vågar nästan inte tänka på hur mycket pengar som försvann.. men det är det värt!
Vår lilla shopping dag började med att vi först missade bussen och sen valde fel tunnelbana (vi valde den som stod kvar på liljeholmen i typ ett år). Men till slut kom vi fram, och började dra oss ner mot nk eftersom alla säger att man kan hitta chanel örhängen där. Men då kan jag säga till alla er som tror er veta så mycket att på varken nk eller stureplansgallerian kan man köpa sådanna örhängen. Så det så! Men eftersom jag har världens bästa mamma (idag iallafall) så lyckades hon hitta sånna örhängen i en affär på östermalm. (ska åka och köpa dom imorgon) Jag är så jävla glad asså, har velat haft sånna örhängen i snart ett år nu.. Men snart har jag dom

Vad mer köpte jag då? Jo det blev en skit snygg vårjacka, ett par jeans och en otroligt god parfym (christina Aguilera). Jag vet det var inte så mycket, men alla tre saker kostar ju en hel del.
Har fått lite av en tillsägelse från minna föräldrar att jag måste börja köpa lite mer billiga saker, för annars kommer jag få en chocl sen när jag blir äldre och måste handla för mina egna pengar. Men gissa vad det gjorde jag faktiskt idag, asså handlade för egna pengar (dom pengar jag fick när jag fyllde år). Så man skulle kunna säga att jeansen, jackan, örhängena och (halva) parfymen var presenter Haha

Men nu ska jag gå upp till familjen och vara lite social, eller vad säger ni låter inte det bra?
Pussillipuss älskar alla mina läsare (tror jag...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0