sista blogginlägget..

Nej nu ska ni inte bli oroligt, jag vet att nu just nu får andningsproblem eftersom ni tror att jag ska lägga ner bloggen. Men nej det kan jag glädja er med att jag inte ska göra, utan det jag menar med sista blogginlägget är att det blir mitt sista som 15 åring. Det är ju faktiskt så att jag fyller år imorgon, hela 16 år. Fatta jag blir 16 det är ju helt otroligt. Detta år blir lite specielt, eftersom min födelsedag alltid legat på sportlovet men nu hejvillt ligger den på en skoldag. Och just en tisdag av alla dagar..., liksom den längsta tråkigaste dagen på hela veckan.Var jag tvungen att födas just den dagen?! haha 
Men jag hoppas att det blir en jättebra dag imorgon, jag ska se till att det blir det iallafall!

Imorgon kväll kommer kusinerna och moster min över på lite tårta (tårtan: design by systrarna cedergren). Man vet aldrig vad som väntar när kusinerna är här. Först ska man vara social och sjunga karoke (fråga inte hur det låter... haha) med dom och sen ska man spela något himmla eye toy som är tråkigaste i hela världen och efter det tvingas man att ta en till låt på karoke. Så brukar det ungefär vara, men dom är gulliga ändå.. Haha man måste ju vara en bra förebild för dom. Dom där små sötungarna!

Idag hände det verkligen inget specielt i skolan, det betyder att det var en ganska tråkig dag om man frågar mig.
Det är ju när det händer saker som det är roligt...

Men nu ska jag ta vara på min prinsess sömn, eller jag kanske ska säga min sista sömn som 15 åring (hihi det låter faktiskt lite tragiskt måste jag säga). Men jag lovar er alla att jag kommer vakna upp som precis samma person som jag är idag för jag blir ju inte ett år äldre på en dag.. Visst har jag rätt?

Men nu ska jag sluta att flummskriva
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0