Söndag

Tack för en otroligt rolig kväll med er i går tjejer, kommer aldrig glömma den kvällen. Aldrig tror jag vi skrattat och skvallrat så mycket som igår. Hahaha och till och med små hemligheter från det förflutna kom fram, och lite i nutid.. Hmm jag säger inga namn! haha nu blir ni allt nyfikna va?! Det var iallafall en väldigt mysig kväll med god äta snacks och melodifestival, tack rebecca bättre kunnde det inte bli!
Inte för att jag tror att några av mina grannar läser min blogg (förutom runa och julia förstås) men jag vill ändå säga att det var jag och runa som väkte er i natt. Hahaha tydligen hade vi pratat "lite" för högt. Jag kan erkänna att jag helt glömde bort hur mycket klockan var. Hihi förlåt, men jag tror ni överlever. Man måste ju få ha roligt eller hur?

Vad har hänt idag då? Inte speciellt mycket faktiskt. Morgonen började med en tidig match som slutade med 4-0 till oss och efter en skön varm dusch har jag legat i soffan hela dagen.  Nepp jag ljuger inte, jag har faktiskt legat i soffan hela dagen (nu blir ni förvånade va?!) "Jag som aldrig tar det lugnt" Men jag passade på idag eftersom jag var helt ensam hemma.

Bilder från igår kväll kommer jag självklart lägga upp på bloggen så fort Julia och Rebecca lagt in dom på datan och skickat som till mig. Men nu måste jag kila, plugg väntar (måste plugga inför min engelska redovisning).

Kanske har ni sån tur att jag skrivit ett till blogginlägg senare ikväll, värt att kolla iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0