Tisdag

Ännu en dags schema är nu över. Haha. Vad har hänt idag då? kommer nästan inte ihåg själv... Jo lite kommer jag ihåg (snacka om dåligt minne). På svenska lektionen efter lunch idag fick vi veta betygen på våra nationella prov, och det gick  rätt så bra för mig och  jag är ganska nöjd. Tänker inte skriva några betyg för det vill jag inte dela med hela världen som kan läsa den här bloggen, det ända jag vill säga är att det gick bra. Haha vad tråkig hon är tänker ni nog nu, men det bjuder jag på! Det blev inte simning för mig idag utan springning istället. Jag bytte för att jag skulle kunna hinna till solna där jag skulle pierca mig. Nope jag ljuger inte jag har äntligen piercat mig. Det blev en rosa navelpiercing som är skitsnygg. Nöjd och stolt, men det ska man väll vara?! Så imorgon när jag har gympa måste jag tejpa över piercingen med massor med plåster, jag vet att det kommer bli fult men jag måste. För jag vill ju inte fastna i något. Usch vad det skulle göra ont UUHH vill inte ens tänka tanken... Måste bara säga en till sak angående piercingen och det vara att Janni hade rätt, det göt verkligen inte ont. Typ som en vaccinations spruta, och för er som tagit det eller en annan spruta vet ju att det nästan inte känns.

Aja nu ska jag sluta babbelskriva (vilket bra ord haha)
Puuuuusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0